A Different View on design

gilfun.ir/

علل و راهکار اختلاف حساب در بانك

پست شماره 7382
8:51 , یکشنبه 07 آبان 1396

علل و راهکار اختلاف حساب در بانك

علل و راهکار اختلاف حساب در بانك

 

علل:

1-عدم توجه به ارباب رجوع

2-عدم توانايي انجام خدمات به طور صحيح

3-عدم صلاحيت سيستم در ارائه خدمات به طور مودبانه

4-عدم پاسخگويي و مسئوليت پذيري و حكمراني درست

5-فساد اداري

6-عدم كنترل رئيس بانك نسبت به كاركنان

 

راهكار :

1-براي اينكه اين موضوع به خارج از بانك درز پيدا نكند و به اطلاع ساير مشتريان بانك نرسد و براي اينكه اعتبار خود را از دست ندهند مي توانستند با پرداخت مبلغ مورد نظر كه مبلغ زيادي هم نبوده رضايت مشتري را جلب كرده و اعتبار خود را نيز حفظ ميكردند

2-بايد يك سيستم پاسخگو وجود داشته باشد پاسخگويي يعني تمايل به كمك ارباب رجوع و ارائه خدمات در حداقل زمان ممكن

3-در هر سازماني بايد سيستم بازخور ديده شود سپس در صورت بروز چنين مسئله اي كارمند يا رئيس بانك نبايد خود را بي اطلاع جلوه داده و مسئوليت را به عهده نگيرند

و در آخر اينكه بايد در راستاي اهداف سازمان و تامين خواسته هاي شهروندان باشد ، ارائه خدمات بايد بطور مودبانه انجام بپذيرد و در راستاي نيازمندي ها و خواسته هاي مشتريان ارائه شود .هم مديران و كاركنان بايد بپذيرند كه رضايت مشتري و ارباب رجوع در اولويت قرار دارد.

توجه : تمام حقوق مطالب برای هایپرتمپ محفوظ می باشد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات ارسال شده

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی